KKlachten procedure

Heb je een klacht
Het kan gebeuren dat je een klacht hebt over creaxien10.
Een klacht is dat je aangeeft dat je ontevreden bent over hoe je behandeld wordt door een collega of medewerker .

Wat te doen bij een klacht
Er zijn meerdere mogelijkheden beschikbaar om je klacht kenbaar te maken. Je bent altijd vrij om te kiezen welke mogelijkheid je daarvoor gebruikt.
• Bespreek de klacht met de eigenaresse op een rustig tijdstip
• Maak met de eigenaar een afspraak om over de klacht te praten
neem eventueel je ouders of vertegenwoordiger(s) mee.
• Ga een gesprek met de vertrouwenspersoon van creaxien10 aan.De vertrouwenspersoon is er voor u en uw belang.
• De vertrouwenspersoon telefoon en contact te verkrijgen bij eigenaresse van creaxien10
• Mocht de klacht niet opgelost kunnen worden is er een klachtportaal zorg, die je ook bij de eigenaresse kunt verkrijgen. Dit kan helpen als het informeel oplossen niet lukt.

Wil je meer informatie kijk dan naar landelijke klachtencommissie hoe je een klacht kunt oplossen en hoe de geschillencommissie werkt

Heb je vragen ?stel ze gerust!

CX10Contact